Stichting Singelier

Beste allemaal,

Graag stellen wij onszelf aan u voor. Wij zijn Anne en Pascal en sinds ongeveer 1 jaar wonen wij bij Melissa en Sarina. Bij hun voelen wij ons prettig en veilig, al is het afgelopen jaar niet altijd even gemakkelijk geweest.

Zo waren wij genoodzaakt om met elkaar te verhuizen naar een andere locatie, en dat op vrij korte termijn. Na een zoektocht met veel tegenslagen hebben Melissa en Sarina voor ons uiteindelijk een prachtig plekje in Luddeweer gevonden. Wat zijn we blij dat we eindelijk weer een plekje hebben die we ons “thuis” kunnen noemen.

Aan de andere kant is de huidige situatie nog verre van ideaal. Zo hebben we wel elk ons eigen slaapkamer, maar al het andere moeten we met elkaar delen.

Dat is op zich toch geen probleem, zou u wellicht denken. Alleen is het zo dat wij allebei veel moeite hebben met prikkelverwerking en verandering. Daarbij zijn wij beiden veel rust en structuur nodig en zouden we daarom héél graag een plekje hebben waar we onszelf volledig kunnen terugtrekken.

Om dat te realiseren laten Melissa en Sarina woonstudio’s bouwen. De aannemer is hier inmiddels mee begonnen en we kunnen niet wachten tot we erin mogen! Alleen begrijpt u vast ook dat deze verbouwingen nogal wat geld kosten, geld wat Melissa en Sarina op dit moment niet voldoende hebben…

Daarom willen wij u om hulp vragen. Immers, hoe eerder het geld er is, hoe eerder de woonstudio’s opgeleverd kunnen worden.

Wilt u ons helpen om de rust en privacy te creëren waar wij (bij uitstek) zoveel behoefte aan hebben? Doneert u dan alsjeblieft. Elke bijdrage is waardevol

Alvast hartelijk bedankt.

Namens Stichting Singelier,